Melkers stora dag!


Mamma,Pappa och storasyster wilma kom in och gav mig paket och tårta
 tidigt på morgonen.



En hund.......

Mamma Mu och Kråkan.......

Nu hoppas jag på sol och bad så jag kan pröva min nya krokodil och delfin
 som jag har fått .

En resväska att packa i!!! den kan jag ta med mig på semestern.

Bus med Wilma....

Nu fick jag med en bäbis......nu behöver jag inte slåss med storasyster om
hennes dockor!

Tårtan smakade mycket bra!!!

Tack för alla paket. Nu reser jag.....tåget går nu......kom wilma!

Ja jag kommer......båda bäbisarna är med.......först ett foto!

Fint spelande kort fick jag med!
Nu blir det min favoritgröt........risgrynsgröt...mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0